Razvojni poremećaji tokom detinjstva

U školama je sve veći broj dece koja nisu disponirana za učenje. Kada dete (učenik) ne može da usvaja sadržaje obrazovno vaspitnog rada uobičajenim pedagoškim postupcima koji se primenjuju u svakodnevnom radu primenjuje se korektivni rad. Korektivni rad u pedagoškom smislu predstavlja metodske postupke koji imaju jasno određen cilj da pomognu određenoj osobi (detetu ili odraslom) da uspešno usvaja obrazovno vaspitne sadržaje. Tim postupcima se utiče na razvijanje neke nedovoljno razvijene ili nepostojeće psihičke ili fizičke funkcije.

Za defektologe je bitno da za svaki konkretan slučaj odaberu adekvatne metodske postupke i odgovarajuće postupke rada koji će detetu biti razumljivi s obzirom na postojeću smetnju, nedostatak ili nedovoljno razvijenu funkciju.

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s